بار گمشده و خسارت دیده
در صورت عدم دریافت کل بار یا قسمتی از آن و یا مشاهده آسیب دیدگی، مسافر موظف است قبل از خروج از سالن به نماینده شرکت هواپیمایی فلای پرشیا و یا شرکت هندلینگ دهنده در همان سالن ورودی مراجعه و با ارائه مدرک (تگ بار، کارت پرواز و چمدان آسیب دیده) تشکیل پرونده نماید. در صورتی که به هر دلیلی مسافر قبل از تکمیل پرونده سالن ورودی را ترک نماید، هواپیمایی فلای پرشیا هیچ گونه مسئولیتی در قبال چمدان مفقودی یا خسارتی نخواهد داشت.
مسافرین موظف به سلفون پیچ نمودن بارهای شکننده از جمله چمدان های فایبرگلاس می باشند و در صورت عدم اقدام در این امر از مسافرین در مبدا پرواز امضا مبنی بر عدم مسئولیت در قبال آسیب دیدگی اخذ خواهد شد و در صورت آسیب دیدگی مسئولیتی متوجه شرکت فلای پرشیا نمی باشد.